کیف را به چه چیزهایی می توانیم ست کنیم؟

کیف یک نقش بسیار مهم و اساسی در استایل ما بر عهده دارد، گاهاً اتفاق افتاده است که تمام تلاش خود را برای انتخاب لباس نموده ایم اما هنگامی که در آینه نگاه می کنیم، نمی توانیم به خود بگوییم شیک و جذاب! علت این امر هم فقط یک چیز است و آن کیفی است که در دست گرفته ایم. به عبارت دیگر اگر شما تمام تلاش خود را برای انتخاب لباس نمایید اما یک کیف نامناسب در دست بگیرید، دچار یک وصله ناجور شده اید و به یکباره تمام تلاش شما نقش بر آب شده است. بنابراین هرگز اهمیت و نقش کیف در استایل را دست کم نگیرید و سعی کنید تا با انتخاب مناسب ترین کیف، شیک و جذاب شوید. این روزها اغلب به دنبال ایده هایی خاص و جذاب برای ست کردن کیف با المان های مختلف در استایل هستند که هر کدام از آنها در جایگاه خود بی نظیر و جذاب هستند. مثلاً یکی از ایده های جذاب استالیست ها برای ست کردن کیف و کفش این است که رنگ رژ لب را با با رنگ کفش و رنگ کیف را با رنگ یقه لباس ست کنید. این ست، یک ست آوانگارد و متفاوت است و یک ایده خاص برای مواقعی است که به آتلیه می روید و یا از خود عکس می گیرید، زیرا در این شرایط می توانید یک عکس متفاوت از خود داشته باشید. و یا حتی ست کردن کیف با دامن یا شلوار و یا ست کردن کیف با شال. هر کدام از این موارد می تواند در جای خود زیبا و خاص باشد، البته لازم است تا به نکات بسیار مهمی در رابطه با ست کردن توجه نماییم که در ادامه می خواهیم این نکات حساس را برای شما شرح دهیم.

بیشتر بخوانید:  (تصاویر) پشت بام دنیا

tk45jy i45gy9mj45ovy5olym 300x208 کیف را به چه چیزهایی می توانیم ست کنیم؟

ست کردن کیف و کفش

نکته مهمی که خیلی از افراد برای انتخاب کیف به سراغ آن می روند، انتخاب کیف و کفش ست است. این ایده که کیف و کفش از هر لحاظ ست و هماهنگ باشند، در حال حاضر یک ایده پوسیده است و غالباً دیگر طرفداری ندارد. استاسلیست های امروزی به جای تمرکز روی ست کردن کیف و کفش عقیده دارند که برای زیبا بودن باید از کیف و کفش ناهمنسان استفاده کرد. مثلاً اینکه یک کیف سرخابی را با یک کفش لاجوردی پوشید. در این شرایط هیچ گونه همسانی بین رنگ ها وجود ندارد و تنها مکمل بودن رنگاهست که زیبایی آفریده است. اگر افرادی هستند که به استایل کلاسیک و ست کردن کیف و کفش علاقه دارند لازم است تا کیف و کفش خود را دقیقاً از یک جنس انتخاب نکنند و یا مثلاً اگر کیف طرح دار در دست دارند با رعایت رنگ غالب کیف، یک کفش ساده بپوشند.

etvj45yun45oyj45oyj5ol 300x208 کیف را به چه چیزهایی می توانیم ست کنیم؟

ست کردن کیف زنانه مجلسی

برای یک استایل مجلسی، مناسب ترین نوع ست کردن، ست کردن کیف با زیورآلات شما است. مثلا اگر از زیور آلات طلایی استفاده می کنید، می توانید کیفی را استفاده کنید که قفل یا یراق آلاتی طلایی دارد. اگر در پیراهنتان از پولک دوزی استفاده شده است، کیفی را مورد استفاده قرار دهید که اندکی پولک دوزی داشته باشد. مثلا اگر جواهرات شما دارای یاقوت قرمز و یا زمرد سبز است، می توانید کیفی را مورد استفاده قرار دهید که بر روی آن، زمرد و یا یاقوت نصب شده باشد. اگر به نحوه ست کردن جواهرات و کیف تان توجه داشته باشید، می توانید یک استایل زیبا و خیره کننده برای خود بسازید که تحسین همه را بر انگیزد.

بیشتر بخوانید:  (تصاویر) راه رفتن عبادت کنندگان ژاپنی روی ذغال داغ

ست کردن کیف با دامن و یا شلوار

اگر به دنبال نظم در استایل هستید می توانید کیف خود را با شلوار یا دامنتان ست و هماهنگ کنید. در این شرایط شما هم زیبا به نظر می رسید و یک استایل خاص و متفاوت برای خود خلق نموده اید و هم توانسته اید به قانون ست کردن دست یابید.

آیا ست کردن کیف ضروری است؟

همه مطالبی که در رابطه با ست کردن کیف گفته شود، مطالبی کلی بود که البته هیچ کدام قانون نیستند و تنها مطالبی مفید برای افرادی بود که به دنبال ست کردن هستند. نکته مهمی که همه افراد باید به آن توجه کنند این است که باید پوشش ما یک همخوانی زیبا و دوست داشتنی داشته باشد تا چشم نواز باشد. شما می توانید با لباس روزمره زیبای خود یک کیف سفید و یا کرم در دست بگیرید و بسیار جذاب و زیبا باشید. پس اگر به دنبال ست کردن نیستید تنها کافی است که روی اصول لباس بپوشید و یا اگر شخصی هستید که به دنبال شکستن اصول است می توانید خاص لباس بپوشید و یک کیف خاص در دست بگیرید و باز هم زیبا باشید.

3rfjmv3yj09u45jotm 300x208 کیف را به چه چیزهایی می توانیم ست کنیم؟

نکته مهم در خرید کیف زنانه

با توجه به مطالبی که در رابطه با نقش کیف در استایل گفتیم، مسلماً شما هم به این نتیجه رسیده اید که خرید کیف زنانه یک امر مهم و حساس است و برای این خرید مهم باید از طریق یک فروشکاه معتبر اقدام نمود. فروشگاه بزرگ بگ مگ یک آنلاین شاپ همه چیز تمام برای خرید انواع کیف است. در این فروشگاه بزرگ شما می توانید انواع بسیار متنوعی از جدیدترین مدلهای کیف های دخترانه و زنانه مجلسی، روزمره، کیف دستی، کیف دوشی، کیف پول و هر کیفی که مورد نظرتان باشد را در تنوع رنگ و مدل بسیار زیاد ببینید و مناسب ترین کیف را برای خود انتخاب نمایید. بگ مگ یک مجموعه از کیف های برند است که زیباترین و با کیفیت ترین کیف ها را برای ارائه به بانوان خوش سلیقه ایرانی از شناخته شده ترین برندهای جهانی گردآوری نموده است. بگ مگ بزرگ‌ترین سرمایه و پشتوانه خود را اعتماد مشتریانش می داند .و این اعتماد را در قبال فروش محصولی با کیفیت و با مناسب ترین قیمت به دست آورده است. بگ مگ کیف های برند خود را با ضمانت اصل بودن، ارسال رایگان، پشتیبانی 24 ساعته و ارسال سریع یک تا دو روزه به دست مشتری می رساند. کارشناسان بگ مگ آماده ارائه خدمات مشاوره ای به خریداران محترم هستند و اگر سوالی در ارتباط با کالای انتخابی خود داشتید، می توانید به سرعت به پاسخ دست یابید.

بیشتر بخوانید:  عجیب‌ترین مدل موی زنانه از اسپانیا!

همه این عوامل دست در دست هم می دهند تا بگ مگ بتواند برترین محصول را ارائه نماید به مشتری خود شانس بهترین انتخاب را بدهد، و با سریعترین خدمات پشتیبان او باشد. پس اگر قصد خرید کیف را دارید، این شانس را از دست ندهید و با بازدید از bagmagstore.com لذت یک خرید خوب، راحت و ایمن را به خود هدیه دهید.

مطلب پیشنهادی

تفاوت ویتر و سالن کار چیست؟

سالن کار و ویتر دو عضو اساسی در صنعت رستوران‌داری و خدمات غذایی هستند و …