بیوگرافی لیلا بلوکات

لیلا بلوکات متولد 13 آذر 1363 بازیگر سینما و تلویزیون ایران و دارای دو خواهر و یک برادر است. لیلا بلوکات تلاش خود را در تئاتر کودک و نوجوان فرهنگسرا از سال 1377 آغاز کرد، لیلا بلوکات در سال 1378 با حضور در سریال روزهای زندگی به کارگردانی سیروس مقدم وارد عرصه بازیگری شد. لیلا بلوکات پس از حضور پیروز در سریال یوسف پیامبر و بازی در نقش همسر آخناتون بیش از پیش به شهرت رسید.

1 198 بیوگرافی لیلا بلوکات

لیلا بلوکات درباره نحوه ورودش به عرصه بازیگری گفت: اولویت من در آموزش حضور در آکادمی صدا و سیما بود که متاسفانه پر شده بود. در پایان برای ادامه تحصیل در آکادمی کار و دانش معرفی شدم. در این آموزشگاه فقط رشته قالی بافی جای خالی داشت و برای ورود به رشته هنر باید ثبت نام می کردم. بالاخره به دانشگاه رفتم و با میکائیل شهرشتانی، امین تارخ و استاد سااریگیان در کلاس بازیگری شرکت کردم. در سال ۱۳۷۷ در فرهنگسراها حضور داشتم و برای اولین بار در سریال سیروس مقدم و مجید اوجی جلوی دوربین رفتم.

2 174 بیوگرافی لیلا بلوکات

لیلا بلوکات در مصاحبه ای گفت که من خانواده ام را دوست دارم و خانواده ام را خیلی دوست دارمروابط من با اعضای خانواده ام بسیار صمیمی و نزدیک است. یکی از خواهرانم نوشا نام دارد متاهل و متخصص الکترونیک و برق است و خواهرزاده عزیزم رادمان فرزند نوشا است. اسم خواهر کوچکترم میترا است که در رشته مدیریت گردشگری و گردشگری ایران تحصیل می کند و یک برادر دارم که در رشته طراحی صنعتی تحصیل می کند.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی شقایق فراهانی

3 169 بیوگرافی لیلا بلوکات

در خانواده ام تنها هنرمندم. خواهرم میترا با اینکه در سن 6-7 سالگی نقش دخترم افشانا بایگان را در سریالی از آقای سیروس مقدم بازی می کرد اما اصلا علاقه ای به ادامه این کار نداشت. لیلا بلوکات، موسس موسسه خیریه مهر لیلا می گوید: از کودکی همیشه علاقه داشتم به دیگران کمک کنم. برای داشتن چنین خیریه ای و به لطف خدا بعد از کسب مهارت بازیگری و با تلاش و کمک خانواده و دوستانم این آرزو محقق شد. ابتدا با هشت کودک معلول شروع کردم. من اکنون نزدیک به هزار فرزند دارم که می توانند رویاهای خود را برآورده کنند.

4 37 بیوگرافی لیلا بلوکات

لیلا بلوکات علاقه شدیدی به ورزش دارد. گفت: از جوانی به والیبال علاقه داشتم.بخش بانوان باشگاه هنرمندان چند سالی است که کار می کند و من با این تیم شروع به کار و بازی کردمدر ابتدا از تیم والیبال هنرمندان شروع کردم اما در سه چهار تیم دیگر هم بازی می کنم. لیلا بلوکات به غیر از والیبال به اسب سواری هم می پردازد.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …