معرفی بهترین پنکک:

%name معرفی بهترین پنکک:

پنکک ها یکی از بهترین و راحت ترین محصولات هستن که میتونن پوست و میکاپتون رو سِت کنند و یا اگر میکاپی روی پوستتون ندارین، رنگ و بافت پوستتون رو یکدست کنند. از طرفی اگر پوست چربی داشته باشین ، پنککها میتونن پوستتون رو مات کنند و از براق شدن اون جلوگیری کنن و یا برعکس اگر پوست خشکی دارین این محصولات میتونن، بهترین و سبک ترین گزینه برای فیکس میکاپتون باشن. اینجا میخوام چند تا از بهترین محصولاتی که میتونید استفاده کنید رو به شما معرفی کنم.


اسکین فینیش مک:

%name معرفی بهترین پنکک:

یکی از بهترین انتخاب ها برای انواع پوست مخصوصا پوست های خشک. اسکین فینیش مک، به هیچ عنوان پوست رو حساس نمیکنه و بهش آسیب وارد نمیکنه. این محصول برای یکدست کردن رنگ پوست به شدت عالی هست و به تنهایی هم کاور خیلی خوبی به پوست میده و اون رو یکدست میکنه. پنکک مک ترکیبات آبرسانی داره و به هیچ عنوان پوست رو خشک و کیکی و پودری نشون نمیده.


پنکک هدی بیوتی:

%name معرفی بهترین پنکک:

محصول بعدی از برند هدی بیوتی هست. این پنکک کاور نسبتا خوبی داره و پوست رو مات و پودری نمیکنه ، برعکس وقتی اون رو استفاده میکنید، باعث میشه پوستتون طظاهری شاداب و با طراوت داشته باشه. پنکک هدی بیوتی، کاملا گیاهی هست و توی ترکیبات مفیدی که داره، دارای ویتامین e هست . این محصول ، به هیچ عنوان خطوط پوستی رو نشون نمیده و اون ها محو میکنه.


پنکک توفیسد:

%name معرفی بهترین پنکک:

پنکک توفیسد، معرفی بعدی برای بهترین محصول هست. این محصول، کاور بسیار خوبی داره و به تنهایی برای پوستتون کافیه. ترکیباتی مثل، آب نارگیل باعث شده این پنکک روی پوستتون خیلی مخملی و زیبا قرار بگیره و باعث خشک شدن پوست نشه. پنکک توفیسد ، برق و درخشندگی ناشی از ترشح چربی پوست رو کنترل میکنه و اجازه نمیده پوست از حالت مات و یکدست خودش بیرون بیاد.

بیشتر بخوانید:  بهترین پنکک چه ویژگی هایی دارد؟

پنکک استدیو فیکس مک :

%name معرفی بهترین پنکک:

پنکک مک یکی از بهترین محصولاتی که پوست های چرب میتونن استفاده کنند. این محصول ماندگاری 21 ساعه دارهف منافذ پوستی رو مسدود نمیکنه برای همین به هیچ وجه باعث ایجاد جوش نمیشه. این پنکک چربی پوست رو جذب میکنه و ترشح چربی رو خیلی خوب کنترل میکنه برای همین هم وقتی اون رو استفاده مکینذد تا آخر روز پوستتون یکدست و مات میمونه.


4 تا از بهترین پنکک ها رو به شما معرفی کردیم،قطعا میدونید محصولاتِ بیشتری توی این لیست قرار میگیرند. برای اینکه بتونید ، محصولاتِ دیگه ای رو بشناسید و خیلی راحت و مطمئن خریدتون رو انجام بدید، فقط کافیه وارد سایت مای سفورا بشین و با به روز ترین محصولات آشنا شین . اگر هم نیاز به راهنمایی داشتید کافیه با پیشتیبانی سایت تماس بگیرید

مطلب پیشنهادی

تفاوت ویتر و سالن کار چیست؟

سالن کار و ویتر دو عضو اساسی در صنعت رستوران‌داری و خدمات غذایی هستند و …