فال روز جمعه 6 دی 1398

فال روز جمعه 6 دی 1398

 d9 81 d8 a7 d9 84  d8 b1 d9 88 d8 b2 d8 a7 d9 86 d9 87 فال روز جمعه 6 دی 1398

فال روز جمعه 6 دی 1398
فال روزمتولدین فروردین: به نظر می رسد این روزها كار سخت و پرزحمت روزانه شما زیاد هم برایتان خسته كننده و كسل آور نباشد. شما حتی ممكن است از كار سخت و دشوار استقبال كرده و اگر در پیچیدگی های زندگی به شما كمك شود خوشحال می شوید. ممكن است از اینكه نمی توانید به دوستان خود برای كمی با هم بودن بپیوندید، مایوس شوید به خاطر اینكه شما كارهای سخت زیادی دارید كه باید انجام دهید و به این خاطر تحت فشار هستید. اما باز هم،‌ترجیح دادن كار به بازی و تفریح بهترین كاری است كه می توانید بكنید.
فال روزمتولدین اردیبهشت: ممكن است شما بخواهید خودتان را در زمینه های زیادی امتحان كنید، اما بهترین كار این است كه نیروی خود را برای كارهایی كه در طول هفته باید انجام دهید ذخیره كنید. خوشبختانه، شما ظرفیت هماهنگ كردن انرژی های متفرقه را اكنون دارید و می توانید الان آن ها را با هم جمع كنید. اگر بخواهید از كار سخت طفره بروید فقط به خاطر اینكه استراحت كنید،‌ مجبور خواهید شد كه آن كار را بعدا انجام دهی.
فال روزمتولدین خرداد: امروز حتی اگر شما در حال تفریح باشید، ‌اما كسی هست كه می خواهد زیر پای شما را خالی كرده و شما را از خیالات زیبا و حالت سرزنده ای كه دارید بیرون بیاورد. ممكن است از دست كسی كه بخواهد مسئولیت های شما را به شما یادآوری كند عصبانی شوید،‌ اما این مثالی است كه نباید كسی را كه پیغام بدی برای شما می آورد را بكشید. فرار از واقعیت ایده جالبی به نظر نمی رسد، بلكه حقیقت می تواند بهترین دوست شما باشد.
فال روزمتولدین تیر: شما ممكن است از تعهداتی كه به دیگران دارید خسته شده و از اینكه راه فراری نداشته و نمی توانید برای تفریح و گردش برنامه ریزی كنید خسته و عصبانی باشید. حتی اگر فكرمی كنید كه این رنجش و عصبانیت شما تمام امروز طول بكشد، اما اگر بخواهید زیاده از حد به این افكار منفی خود توجه كنید فقط انرژی تان را هدر داده اید. مطمئن باشید اگر كارهایتان را امروز به خوبی انجام دهید، ‌می توانید تعطیلات آخر هفته را در آرامش به سر برده و كمی تفریح كنید.
فال روزمتولدین مرداد: شما ممكن است آرزوهای و ایده های بزرگی برای امروزتان داشته باشید، و معتقد هستید كه تاكنون كارهای زیادی را انجام داده اید، ‌اما به نظر می رسد اوضاع آن جوری كه شما فكر می كنید پیش نمی رود و آنها بیش از روال هر روز طول می كشند. سعی كنید گیج نشوید، برای آن كه احتمالا آنها حتی بیش از پیش آهسته پیش می رود. در عوض، قبول كنید كه برنامه های بلند مدت شما بسیار با اهمیت تر از كارهای ساده ای هستند كه شما در لیست امروزتان دارید. سعی نكنید كه وظایف خود را با عجله انجام دهید، به خود آرامش داده و حساب شده عمل كنید.
فال روزمتولدین شهریور: به نظر می رسد سختی های زندگی شما در حال حل شدن هستند، و به شما فرصتی می دهد كه كارهایی را كه قبلا شروع كرده بودید به پایان برسانید و خود را برای آنچه كه باید در آینده انجام دهید آماده كنید. اما به جای تجزیه و تحلیل و جستجوهای بی مورد، بهتر است كه آرامش خود را حفظ كرده و به خود نیروی تازه ای بدهید. لازم نیست در جزییات غرق شوید و خود را فراموش كنید، شما به اندازه كافی از آنها اطلاع دارید. در عوض، كارهای ضروری تان را انجام داده و شادی خود را تا آنجا كه می توانید ابراز كنید.
فال روزمتولدین مهر: شما تاكنون از فعالیت های اجتماعی لذت می بردید، اما اكنون زمان آن است كه به مسئولیت هایی كه در محل كار یا در خانه دارید بپردازید. دیگران ممكن است این تغییر را در شما نپسندند ولی هدف شما فقط این است كه به زندگی خود سرو سامان دهید. سیاره حاكم شما ونوس بوسیله كیوان تحت فشار است برای اینكه با آنهایی كه دوستشان دارید وقت بیشتری بگذرانید. باید در كار خود تعادل ایجاد كنید مخصوصا بین ایده ای كه در ذهن تان دارید و كاری كه باید انجام دهید.
فال روزمتولدین آبان: ممكن است كسی امروز شما را به خاطر اینكه بیش از حد روی كارتان تمركز دارید ریشخند كند، اما شما می دانید كه مدیریت كارهایتان كلید رسیدن به اهداف شما در آینده می باشد. شما قادر نخواهید بود كه كارهایی را تا كنون برنامه ریزی كرده اید و قولش را داده بودید سر وقت انجام دهید. اما الان، بحث بر سر این نیست كه بینش خود را تقویت كنید، بلكه باید عملگرا باشید.
فال روزمتولدین آذر: شما تاكنون برای این مرحله ای كه در آن قرار دارید درحال پیشرفت بودید و ممكن است برایتان باعث سرافكندگی باشد اگر تمام كار را به خوبی انجام ندهید. الان پنج سیاره در نشان شما وجود دارند؛ فردا تعداد آنها به شش خواهد رسید. برنامه های خود را برای سال آینده نگهدارید تا عملی شوند. صبر نكنید تا سال جدید برسد و آنگاه تفكرات خود را عوض كنید. این كار را امروزانجام دهید تا میل دارید برای اینكه به سرنوشت مورد علاقه خود برسید.
فال روزمتولدین دی: درس های طبیعت و زندگی امروز از طریق تصورات و رویاهای شما در راه تان قرار خواهند گرفت. اگرچه این مربوط به نشان آینده شماست، اما توانایی این را دارید كه با كیوان سنتی و قدیمی كنار بیایید تا به آن چیزهایی كه می خواستید برسید. مسئله خطرناك این است كه شما عقاید خود را درباره واقعیت های انكار ناپذیر تغییر نمی دهید. اگر انعطاف ناپذیر باشید، ‌نمی توانید آن چیزهایی را كه برای پیشرفت لازم است بدانید را یاد بگیرید.
فال روزمتولدین بهمن: رویاهای محو و تیره می توانند امروز شما را در دردسر بیندازند. پس بهتر است با عینك واقع بینی به آینده نگاه كنید. اگر به گذشته مانند رنگ های روشن و اشكال زیبا نگاه كنید ، می توانید به آنچه كه دیده اید تكیه كنید؛ از تصورا ت رنگارنگ خود گیج و پریشان نشوید. كه این افكار زودگذر دوام نمی آورند. روی حقایق استوار تكیه كنید، كه می تواند در روزهای پیش رو برای بسیار مفید و سودمند باشد.
فال روزمتولدین اسفند: شما طوری محافظه كارانه رفتار می كنید كه كسی به احساسات شما پی نبرد. ظاهرا به نظر می رسد كه بسیار با موقعیت های زندگی تان درگیر هستید. مردم اطراف شما ممكن است تحت تاثیر نظرات مثبت شما و ژست بخشنده شما قرار بگیرند. با این وجود، شما ممكن است ضربه غیر قابل انتظاری را تجربه كنید كه نتوانید تكان بخورید. اما حالا، خوب است كه به هر دو جهان توجه كنید. به این ترتیب، می توانید این دو واقعیت غیر قابل مقایسه را در طی زمان با هم تركیب كنید.
بیشتر بخوانید:  بیوگرافی مهسا طهماسبی و همسرش + عکس های مهسا طهماسبی + مصاحبه و اینستاگرام

نوشته فال روز جمعه 6 دی 1398 اولین بار در روبکا. پدیدار شد.

لینک منبع

مطلب پیشنهادی

عکس نوشته های غمگین تسلیت

عکس نوشته تسلیت فوت اقوام عکس نوشته تسلیت مَرگ یا وفات یا درگذشت در زیست‌شناسی …