ست های مناسب با لباس طلایی

%name ست های مناسب با لباس طلایی

نکاتی برای ست کردن با لباس طلایی

نحوه ست کردن لباس طلایی

یک لباس طلایی می تواند پیچیده و ظریف باشد، اما به راحتی می تواند با کفش ها و لوازم جانبی اشتباه تحت الشعاع قرار گیرد. در ادامه با چند رنگ مناسب برای ست کردن با لباس طلایی آشنا شوید.

کفش هایی که با لباس طلایی پر زرق و برق می پوشند

هنگامی که در مورد مهمانی های پر زرق و برق در تعطیلات، شب سال نو، عروسی و سایر رویدادها صحبت می کنیم ، رنگ طلایی در لیست قرار می گیرد. طلا یک رنگ روشن فلزی است که به خوبی با تمام رنگ های پوست سازگار است. این یک رنگ عالی است که در واقع می تواند شما را برجسته کند.

لوازم جانبی طلایی، از جمله جواهرات، کمربندها، کفش ها، دکمه ها و سگک ها می توانند هر لباس کسل کننده ای را از خواب بیدار کنند، اما اگر از آن به عنوان رنگ اصلی لباس خود استفاده می کنید، استفاده از آن ممکن است یک کار پیچیده باشد. در حالی که یک لباس طلایی می تواند پیچیده و ظریف باشد، اما به راحتی می تواند با کفش ها و لوازم جانبی اشتباه تحت الشعاع قرار گیرد.

در ادامه با رنگ کفش های مناسب برای ست کردن با لباس طلایی آشنا می شوید.

لباس طلایی با کفش های طلایی

انتظار این پیشنهاد را نداشتید، اما باور کنید، یک لباس طلایی را می توان به طور خارق العاده ای با کفش های طلایی تکمیل کرد، به شرطی که رنگ دقیق رنگ را انتخاب کنید. اگر لباس شما دارای سایه های مختلف طلایی است، پس کفش هایی را انتخاب کنید که با تیره یا روشن ترین رنگ مطابقت داشته باشند. اگر لباس تان طلایی کم رنگ باشد، کفش های برنز هم یک انتخاب سرگرم کننده خواهد بود. علاوه بر این، اگر از کفش های طلایی با لباس طلایی استفاده می کنید، به شما توصیه می کنیم از کفش های باریک بند دار استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:  مدل دستبند پسرانه

از استفاده از لوازم جانبی طلا و کیف طلایی نیز خودداری کنید، زیرا باعث می شود بیش از حد طلا داشته باشید که معمولاً بیشتر مورد پسند شما نیست. در عوض، از اکسسوری های ساده ای استفاده کنید که تمرکز شما را روی لباس طلایی زیبا تغییر ندهد.

%name ست های مناسب با لباس طلایی

در انتخاب کفش طلایی با لباس طلایی دقت کنید

لباس طلایی با کفش قرمز

به ما اعتماد کنید، قرمز و طلایی وقتی با هم جفت شوند فوق العاده به نظر می رسند. می توانید سایه های مختلف قرمز از جمله قرمز روشن، زرشکی و شرابی را امتحان کنید. اگر دامن یا لباس طلایی زرد داشته باشید، با کفش های قرمز خشخاش شگفت انگیز به نظر می رسد. برای یک لباس طلایی کم رنگ تر، به دنبال کفش های قرمز تیره بروید. اگر کفش های شما ترکیبی از قرمز و یک رنگ دیگر است، پس لوازم جانبی خود را با آن رنگ انتخاب کنید. در غیر این صورت، ممکن است هرگز با لوازم جانبی طلایی، برنز و مشکی این مجموعه زیبا نشود.

%name ست های مناسب با لباس طلایی

رنگ قرمز یکی از رنگ های مناسب برای ست کردن با لباس طلایی می باشد

لباس طلایی با کفش های مشکی

البته، رنگ سیاه تقریباً با هر رنگ و مدل لباسی مطابقت دارد و همین امر در مورد طلایی نیز صدق می کند. پوشیدن کفش های پاشنه دار مشکی با یک لباس طلایی، تضاد شدیدی بین فلز روشن و تاریک ایجاد می کند. این می تواند زمانی باشد که می توانید با کفش های مشکی خود بیانیه ای در مورد سبک خود ارائه دهید. اگر لباس شما کاملاً طلایی و پر زرق و برق است، پس سراغ کفش های مات ساخته شده از جیر مشکی بروید. با این کار از کفش های براق برای رقابت با خیره شدن لباس خود جلوگیری خواهید کرد. ظاهر خود را با سایر لوازم جانبی به رنگ مشکی، از جمله گوشواره، گردنبند و کیف کلاچ و غیره کامل کنید.

%name ست های مناسب با لباس طلایی

راهنمای ست کردن لباس طلایی با مشکی

بیشتر بخوانید:  چرم چیست ؟ و آشنایی با انواع چرم

لباس طلایی با کفش سفید

لباس های طلایی به خوبی با کفش های بژ مطابقت دارند، اما کفش های سفید روشن یا سفید رنگ هم با آن مطابقت دارند. این ترکیب رنگی در مقایسه با کفش های مشکی کنتراست کمتری خواهد داشت و تمام توجه فقط به لباس براق شما خواهد بود. اگر لباس طلایی شما نیز دارای رنگ سفید باشد، مانند کمربند سفید، کفش های سفید برای مطابقت با آن معجزه می کنند. اگر لباس شما یک لباس 2 رنگ است که در آن سفید و طلایی است، در صورت هماهنگی با کفش سفید، بسیار زیبا به نظر می رسید.

%name ست های مناسب با لباس طلایی

لباس طلایی با کفش سفید

لباس طلایی با کفش رنگ پا یا کرم

کفش رنگ پا کفشی است که دقیقاً با رنگ پوست شما مطابقت دارد. اگر مطمئن نیستید چه کفشی را باید با یک لباس زرق و برق دار طلایی بپوشید، این ایمن ترین شرط است. توجه را از کفش به سمت لباس شما جلب می کنند، زیرا باعث می شود کفش تقریباً از بین برود. و لباس شما بدرخشد.

%name ست های مناسب با لباس طلایی

ست لباس طلایی با کفش کرم یا رنگ پا

لباس طلایی با کفش نقره ای

ترکیب طلا و نقره نیز می تواند شگفت انگیز به نظر برسد. یک لباس طلایی با کفش نقره ای بهترین کارایی را خواهد داشت، به خصوص اگر لباسی 2 رنگ با پولک یا تزئینات کریستال یا نقره ای داشته باشید. اگر کفش شما یک لباس متالیک سبک و نقره ای باشد، کفش های نقره ای به نظر می رسد. لوازم جانبی و کیف پول خود را نیز به صورت فلزی نگه دارید ، مخصوصاً اگر قصد دارید در یک مهمانی رسمی شرکت کنید. لوازم جانبی با کیف کلاچ مشکی یا بژ ظاهری معمولی و راحت به شما در هر روز می دهد.

%name ست های مناسب با لباس طلایی

ست کردن لباس طلایی با کفش نقره ای

بیشتر بخوانید:  فرق رنگ طوسی و خاکستری

مد بیتوته

مطلب پیشنهادی

قوانینی که هنگام لباس پوشیدن باید رعایت کنید

  لباس بخش مهمی از تصویر ما هست 14 قواعد لباس، که همه باید یک …