کابینت آشپزخانه آماده ممبران یا وکیوم از کجا بخریم؟

rfvgl3jli ehrgjkehngk 300x240 کابینت آشپزخانه آماده ممبران یا وکیوم از کجا بخریم؟

با توجه به طیف گسترده‌ای از روکش‌های کابینت موجود در بازار، انتخاب درست ممکن است آسان نباشد. برخی از روکش‌های کابینت محبوب عبارتند از ممبران، پوشش لمینت و اکریلیک. با ورود به این لینک https://orinab.com/cabinet/کابینت-آشپزخانه-آماده-ممبران شما میتوانید انواع کابینت آشپزخانه ممبران یا وکیوم آماده به تحویل را مشاهده و خرید نمایید.

در این متن تا حد زیادی به پوشش ممبران و اینکه کابینت ممبران را از کجا می‌توانیم بخریم می‌پردازیم.

انتخاب روکش مناسب به اندازه چارچوب و پایه کابینت مهم است زیرا علاوه بر اینکه ظاهر کابینت را زیباتر می‌کند، نقش محافظتی هم دارد و می‌تواند عمر کابینت را افزایش دهد. به همین دلیل است که پوشش ممبران در بین افراد محبوب است.

ممبران معمولاً به عنوان یک انتخاب اقتصادی و در عین حال بادوام می‌باشد. در مقایسه با لمینت، گزینه بهتری است، اما هنوز از ظرافت اکریلیک برخوردار نیست.

کابینت ممبران یا وکیوم چیست؟

ممبران یک ورقه پلی وینیل کلراید (PVC) است که در روکش‌های مات، براق و حتی چوبی موجود می‌باشد. وکیوم یا ممبران در مقابل حرارت بسیار مقاوم هستند و انتخاب بسیار درستی در آشپزخانه به شمار می‌روند.

3povt3mmipob5jyo54jy 300x240 کابینت آشپزخانه آماده ممبران یا وکیوم از کجا بخریم؟

برای درک بهتر، در اینجا برخی از نکات مثبت و منفی کابینت ممبران آورده شده است:

مزایای کابینت ممبران

مقاوم در برابر رطوبت که برای آشپزخانه بسیار ایده آل و تقریباً برای همه انواع آب و هوا مناسب است.

دوام و ماندگاری بیشتری در مقایسه با لمینت دارد.

در سطوح براق و مات موجود و تمیز کردن آن خیلی آسان است طوری که با پارچه مرطوب و مواد شوینده ملایم تمیز می‌شود.

بیشتر بخوانید:  (تصاویر) کافه حیوانات وحشی

نیازی به لبه‌بندی نیست زیرا روی تخته ام دی اف پیچیده شده و چسبانده نمی‌‌شود.

در مقایسه با  پوشش‌های اکریلیک یا UV (فرابنفش) ارزان تر است.

مقالات مرتبط با کابینت آشپزخانه ممبران را اینجا ببینید

معایب کاینت ممبران

قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید به مدت طولانی می تواند منجر به تغییر رنگ شود.

تمیز کردن و نگهداری منظم مورد نیاز است

سطح ممبران به مرور زمان پوسیده و کنده می‌شود.

در صورت استفاده نادرست، احتمال جدا شدن غشا یا پوشش ممبران در دراز مدت وجود دارد.

استفاده از پاک کننده‌های ساینده یا تمیزکننده استیل می‌تواند باعث ایجاد خراش شود.

چرا ممبران یک گزینه پیشرو است؟

اکثر صاحبان  خانه به دنبال روکش غشایی(ممبران) هستند زیرا ظاهری مجلل دارد که در خانه‌های سنتی و معاصر به خوبی کاربرد دارد. همچنین در مقایسه با روکش اکریلیک مقرون به صرفه تر است. پوشش نهایی طبیعی به نظر می‌رسد و ظاهری ثابت می‌دهد.

rrkvtpo54ujno45jnyo5j4t 300x240 کابینت آشپزخانه آماده ممبران یا وکیوم از کجا بخریم؟

اما کابینت ممبران یا وکیوم از کجا بخریم؟

کابینت ممبران یا وکیوم را همانند کابینت‌های دیگر می‌توانید در فروشگاه اینترنتی  خانه و آشپزخانه ارینب مشاهده و خرید نمایید.بوسیله این نوع کابینت‌ها می‌توان تمام فضاهای خالی آشپزخانه خود را با طرح‌های دلخواه پر کنید و همینطور می‌توانید کابینت‌های پیش ساخته و آماده را که از قبل طراحی شده، برش خورده و ساخته شده‌ را خرید نمائید. کابینت آماده بهترین انتخاب برای صاحبان خانه‌هایی که بدنبال صرفه جویی در هزینه‌های خود برای تغییر یا خرید کابینت آشپزخانه هستند، به شمار می‌آید. از آنجا که کابینت‌های از پیش ساخته علاوه بر قیمت پایین دارای کیفیت قابل قبولی هستند، انتخاب بسیار مناسبی برای آشپزخانه شما محسوب می‌شوند. این نوع کابینت‌ها، دارای تنوع بالا و کیفیت‌های متفاوتی هستند در نتیجه می‌توانید هر نوع کابینتی که فکر می‌کنید به آشپزخانه شما جلوه متفاوتی می‌بخشد را خریداری کنید. قطعا با خرید کابینت استوک نو، برای آشپزخانه خود نسبت به کابینت‌های سفارشی، پول پس انداز می‌کنید. البته پس انداز پول در خرید کابینت آماده دو وجه دارد: یکی مربوط به قیمت پایین کابینت آماده است، دو اینکه هزینه نصب کابینت آماده نسبت به کابینت سفارشی بسیار پایین‌تر است، پس شما با خرید کابینت آماده کلی پول پس انداز خواهید کرد.

بیشتر بخوانید:  درآمد دلاری با خرید دستگاه‌‌های ماینر

rfvgl3jli ehrgjkehngk 300x240 کابینت آشپزخانه آماده ممبران یا وکیوم از کجا بخریم؟

یکی دیگر از مزایای کابینت آماده این است که می‌شود در همان لحظه خرید تحویل بگیرید، این یعنی اینکه نیاز به زمان زیاد برای طراحی، ساخت، تهیه مواد اولیه و نصب ندارد، شما می‌توانید همان ساعت کابینت آماده خود را تحویل بگیرید و همان روز، کابینت را در آشپزخانه خود نصب نمایید.

یکی دیگر از مزایای کابینت حاضر و اماده، در دسترس بودن قطعات آن برای تعویض است، اگر در هنگام نصب کابینت در آشپزخانه شما، خطایی سبب بروز آسیب به کابینت شود، خیلی راحت و سریع می‌توانید آن را تعویض کنید.

یکی از دلایل محبوبیت کابینت اماده، نصب سریع و آسان این نوع کابینت است. برای نصب کابینت آماده شما تنها به پیچ، رولپلاک و چسب نیاز دارید. چرا که قبلا کشو‌ها، درها، ریل‌ها و دستگیره‌ها نصب شده و آماده استفاده هستند

اما شاید در شهر یا نزدیک محل زندگی شما خرید این نوع کابینت‌ها امکان پذیر نباشد و با توجه به شرایط اقتصادی کنونی توانایی خرید کابینت‌های سفارشی را نداشته باشید. چاره چیست؟ در این شرایط باید چکار کرد؟

با رشد روز افزون استفاده از اینترنت و خریدهای اینترنتی، خلاء وبسایتی برای فروش محصولاتی از قبیل کابینت‌های آماده، مبلمان و … با قیمتی بسیار مناسب وجود دارد. از این رو می‌توان با ایجاد بستری مناسب امکان خرید و فروش محصولات با پایین‌ترین قیمت را برای تمام اقشار جامعه فراهم ساخت.

یکی از فروشگاه‌های اینترنتی که توانست با حذف واسطه‌‌گران و سودجویان این امکان را فراهم سازد تا مشتریان عزیز بتوانند مستقیم از تولید کننده خرید نمایند، ارنیب است.

مطلب پیشنهادی

تفاوت ویتر و سالن کار چیست؟

سالن کار و ویتر دو عضو اساسی در صنعت رستوران‌داری و خدمات غذایی هستند و …