مدیرعامل شیک شلف از کاربرد گسترده قفسه فلزی می گوید. | آشنایی با استند های پانچی و حبوبات

ervgkmen09ivut9834utco4 300x222 مدیرعامل شیک شلف از کاربرد گسترده قفسه فلزی می گوید. | آشنایی با استند های پانچی و حبوبات

“نظم و ترتیب از مواردی است که از همان کودکی به ما از طرق مختلف نظیر رسانه های جمعی، والدین و مراحل بعدی مدرسه و بالاتر از همه قانون و مقررات گوشزد شده است. ما آموخته ایم که باید در محیط کاری و یا هر جای دیگری نظم و ترتیب را برقرار کرده تا با داشتن یک محیط کاری سالم و هدفمند، بازدهی بالایی داشته باشیم.”

این جملات، جملات آغازین شفیعی، مدیرعامل شیک شلف بود وقتی از او دعوت شد تا در مورد اهمیت قفسه بندی کارخانجات و منازل سخن بگوید. آبان ماه سال جاری شاهد برگزاری رویداد بین المللی کالا، خدمات، تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه های زنجیره ای در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران بودیم که در آن علاوه بر شرکت های مطرح خارجی، چندین تولیدکننده داخلی نیز با دعوت برگزارکنندگان رویداد حضور پیدا کردند تا دستاوردهای تولیدی های ایرانی در این زمینه به اطلاع عموم رسانده شود. یکی از برندهایی که حضور پررنگی در این رویداد داشت و در انتها به نوعی کانون به توجه مراسم تبدیل شد برند شیک شلف بود. برند شیک شلف ( ارائه کننده قفسه انباری ، قفسه فلزی ، استند پانچی و استند حبوبات ) تقریبا 12 سالی می شود که توانسته با تولید و عرضه باکیفیت ترین تجهیزات فروشگاهی خود را به یکی از معتبرترین برندهای فعال در این زمینه تثبیت کند.

دقایقی پس از آغاز نمایشگاه، مراسم معارفه و خوشامدگویی آغاز شد که در آن از آقای شفیعی، مدیریت شیک شلف دعوت شد تا پشت بلندگو آمده و در مورد حیطه تجهیزات فروشگاهی صحبت کرد.

بیشتر بخوانید:  دفتر کار افراد مشهور؛ از مرکل و کلینتون تا ایلان ماسک و وارن بافت (+عکس)

شفیعی سخنان خود را با اهمیت نظم و ترتیب که بالاتر خواندید آغاز کرد و سپس به اهمیت قفسه بندی در نیل و دستیابی به این قضیه پرداخت. شفیعی گفت:

” استفاده از قفسه و ارائه خدمات قفسه بندی موضوع جدیدی نیست و تقریبا همه نسبت به مزایا و اهیمت آن آگاه اند. با این حال وظیفه خود می دانم تا آگاهی در مورد تاثیر تجهیزات فروشگاهی از قبیل چرخ و سبد خرید، میز پیشخوان و … را تا جای ممکن بین عموم منتشر کرده تا هم کیفیت خدمات رسانی فروشگاه ها به مشتریان بالاتر رفته و هم فروشگاه ها بتوانند جهش فروش و درآمد را تجربه کنند.

45tv45py9845uyj45opjy945j 300x224 مدیرعامل شیک شلف از کاربرد گسترده قفسه فلزی می گوید. | آشنایی با استند های پانچی و حبوبات

کارخانجات و فروشگاه های بسیاری در دوران فعالیت شیک شلف به ما مراجعه کرده اند و از ما در مورد بهترین نوع قفسه بندی انباری پرسیده اند. انواع قفسه انباری شامل قفسه انباری پیچ و مهره ای، قفسه انباری مشبک و قفسه انباری راک طراحی شده اند تا مشاغل با استفاده از آن ها بتوانند انباری های مرتب تری داشته و هنگام انبارگردانی کارها را بدون مشکل پیش ببرند. یکی از خدماتی که شیک شلف از روز اول به مشتریان خود ارائه داده مشاوره در مورد نوع قفسه انباری مناسب مشاغل مختلف و همچنین ابعاد و اندازه مناسب محیط است. برای مثال در بحث قفسه بندی انباری اولین موردی که به آن توجه می شود حیطه فعالیت آن کسب و کار است. قفسه بندی انباری برای کسب و کاری که با ماشین آلات سنگین چندهزار کیلوگرمی و یا محصولات فوق سنگین سروکار دارد با یک فروشگاه که کفش به فروش می رساند متفاوت است. در صورتی که کارخانجات صنعتی مشتری ما باشند، عموما نسبت به خرید قفسه راک انباری و نصب و راه اندازی آن اقدام می کنند. قفسه راک انباری در دو مدل قفسه راک سنگین و قفسه راک نیمه سنگین تولید می شود که مدل راک نیمه سنگین تا 2000 کیلوگرم را وزن را می تواند متحمل شود. مورد دیگر قفسه بندی، قفسه فلزی است که همه ما به وفور آن را در داروخانه ها، کتابخانه ها و هرجای دیگری که نیاز به نگهداری وسایل سبک تا متوسط داشته باشند دیده ایم. قفسه فلزی گزینه ای مناسب برای کسب و کارهایی است که وزن محصولاتشان در حد معمولی بوده و قصد ندارند روی طبقات آن وسایل سنگین قرار دهند. قفسه فلزی ( خرید قفسه فلزی ، قیمت قفسه فلزی ، قفسه فلزی انباری ) وزن نسبتا سبکی داشته و نصب و جابجایی آن نیز راحت است. موردی که همواره به مشتریان مان گوشزد کرده ام این است که درخرید قفسه فلزی دقت داشته باشند تا فلز جنس مرغوبی داشته باشد.

بیشتر بخوانید:  معرفی بهترین پنکک:

پس از وقفه ای کوتاه جهت پخش کاتالوگ محصولات و خدمات شیک شلف میان حضار، شفیعی در مورد انواع استند فروشگاهی نیز توضیحاتی ارائه داد که در ادامه با هم می خوانیم:

” استند فروشگاهی امروزه به خوبی توانسته اهمیت و ویژگی های مثبت خود را نزد صاحبان فروشگاه ها ثابت کند. با کمک انواع استند یعنی استند پانچی و استند حبوبات می توان محصولات و خدمات را به نوعی زیبا و نوآورانه به مشتری ارائه کرد. ”

شفیعی سپس یک نمونه کوچک از استند پانچی را روی صحنه آورد و به حضار نشان داد که استند پانچی چگونه می تواند محصولات شان را متمایزتر نشان دهد. روی سطح استند پانچی، پانچ هایی قرار داشتند که طیق ادعاهای شفیعی در عین باریم و نازک بودن، استحکام بالایی نیز داشته و به این راحتی ها نمی شکند. وی افزود که استند پانچی گردان و استند پانچی دیواری از انواع استند پانچی هستند که شیک شلف مدل های مختلف آن را در سایزها و ابعاد مختلف تولید و به فروش می رساند.

ertvkmn4io5uvtn093octj3o4icjt 249x300 مدیرعامل شیک شلف از کاربرد گسترده قفسه فلزی می گوید. | آشنایی با استند های پانچی و حبوبات

به عنوان آخرین محصول، شفیعی در مورد استند حبوبات نیز سخنانی مطرح کرد. او از این گفت که تا چه میزان فروشگاه ها به استند حبوبات به خصوص در این روزهای مشقت بار کرونایی لازم دارند. وی باور دارد روزی می رسد که استند حبوبات ( خرید استند حبوبات ، قیمت استند حبوبات ) در تمام فروشگاه ها یافت می شود. طبق توضیحات شفیعی، استند حبوبات وسیله ای است که روی آن تعدادی محفظه شیشه ای و پلاستیکی قرار داشته و حبوبات با قرار گرفتن در درون این ظروف علاوه بر حفظ تازگی و ایمن بودن در برابر کثیفی و آلودگی، دکوراسیون مغازه را نیز بهبود می بخشند.

بیشتر بخوانید:  کشور هندوستان را بشناسیم

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات و محصولات شیک شلف و دریافت مشاوره می توانید به وبسایت شیک شلف مراجعه نمایید.

مطلب پیشنهادی

تفاوت ویتر و سالن کار چیست؟

سالن کار و ویتر دو عضو اساسی در صنعت رستوران‌داری و خدمات غذایی هستند و …