فواید نصب توری مرغی

34tmkjv495yun94v5ouyj935ojt 300x185 فواید نصب توری مرغی

بسیاری از شما ممکن است که پاسیو های آزاد داشته باشید. یعنی از بیرون ساختمان به داخل پاسیو شما راه داشته باشد. معمولاً وقتی این حالت وجود دارد و پاسیو شما نسبت به بیرون حفاظ ندارد پرندگان محترم به داخل پاسیو تشریف می آورند و حسابی به خدمت گیاهان و زمین تمیز کرده شما می رسند. یعنی به طور کل از خجالت زیبایی و تمیزی محیط پاسیوهای شما در می آیند و پر از فضله و پرهای ریخته می شود.

معمولاً در این جور مواقع از توری مرغی استفاده میشود. بعضی از مواقع توری مرغی برای قسمت‌های راه پله که به نمای بیرون باز است استفاده می شود. این راه پله هایی که به نمای باز ویو دارد و آن شکاف بین ساختمانی معمولاً برای مواقع اضطراری و زلزله ساخته می شود. یعنی یک فضای مربع یا مستطیل شکل در داخل ساختمان به صورت یک شکاف از بیرون دیده می شود و به صورت معمول با ستونهایی افقی هر طبقه جدا می شود.

این جور فضا ها هم خوراک کبوتر ها و پرندگان عزیز است. آنها می‌آیند روی قسمت های مختلف این مکان می نشینند برای خودشان آواز ابوعطا سر می‌دهند. معمولاً از توری مرغی برای قطع ارتباط این فضا با بیرون از ساختمان هم استفاده میشود.

مورد دیگر استفاده از توری مرغی برای بستن درز انقطاع ساختمان ها است. این مورد برای این است که بین درز انقطاع ساختمان که یک فاصله کوچک است آشغال جمع نشود و پرندگان نیز لانه نکنند. جنس برخی از این توری ها پلاستیکی و برخی دیگر گالوانیزه است.

بیشتر بخوانید:  راه‌ حل ‌های افزایش فروش با سئو سایت

اگر شما هم به یکی از این دلایلی که ذکر شد نیازی به نصب توری مرغی داشتید اینجا کلیک کنید و از متصدیان آن قیمت بگیرید.

مطلب پیشنهادی

تفاوت ویتر و سالن کار چیست؟

سالن کار و ویتر دو عضو اساسی در صنعت رستوران‌داری و خدمات غذایی هستند و …