سال نو میلادی 2021

[ad_1]

%name سال نو میلادی 2021

سال نو میلادی 2021

سال 2021 میلادی

روز اول ژانویه یا شروع سال نو میلادی 2021 برابر با روز جمعه 12 دی ماه 1399 هجری خورشیدی و مصادف با 17 جمادی الاول 1442 هجری قمری می باشد.

بسته به نوع دیدگاه شما ، شب سال نو یا یک شب تصادفی است که در آن همه موافقت می کنند که طبق تقویم مدرن میلادی جشن بگیرند ، یا این یک فرصت جشن برای مهمانی دادن به عزیزان و خداحافظی با سال گذشته و خوش آمد گویی به سال جدید و نوید شروع تازه است.

سال نو روزی است که آغاز یک سال گاه‌شماری جدید را رقم می‌زند و در آن سال‌شمارِ یک تقویم مشخص افزایش داده می‌شود. در بسیاری از فرهنگ‌ها، این رویداد را به مناسبت پایان سال قدیم و شروع سال جدید جشن می‌گیرند. امروز در استفاده جهانی، سال جدید از گاه‌شماری میلادی در ۱ ژانویه اتفاق می‌افتد که عادتی از گاه‌شماری رومی می‌باشد.

سال نو در فرانسه یکی از قدیمی‌ترین و سنتی‌ترین جشن‌های تاریخ آن است. این جشن در ۱ ژانویه آغاز و در ششم ختم می‌شود. در نزدیکی برج ایفل نیز آتش‌بازی‌های زیادی انجام می‌شود.

سال نو چینی نیز در هر سال مطابق به عملکرد ماه با شروع ماه جدید تقریباً ۴ هفته قبل از بهار آغاز می‌شود. تاریخ دقیق آن در اطراف ۲۱ ژانویه تا ۲۱ فوریه اتفاق می‌افتد.

%name سال نو میلادی 2021

سال نو میلادی

سال نو 2021

– جمعه ۱۲ دی سال 1399 جشن آغاز سال نو میلادی [ 1 January ]

17 جمادی الاول 1442

– جمعه ۵ دی سال 1399 جشن کریسمس [ 25 December ]

بیشتر بخوانید:  روز جهانی شادی چه روزی است؟

10 جمادی الاول 1442

کریسمس چیست؟

کریسمَس یا نوئل جشنی است در آیین مسیحیت که به منظور گرامی‌داشت زادروز حضرت مسیح (ع) برگزار می‌شود. بسیاری از اعضای کلیسای کاتولیک روم و پیروان آیین پروتستان، کریسمس را در روز ۲۵ دسامبر جشن گرفته و بسیاری آنرا در شامگاه ۲۴ دسامبر نیز برگزار می‌کنند. اعضای بیشتر کلیساهای ارتودوکس در سراسر دنیا نیز روز بیست و پنجم دسامبر را به عنوان میلاد مسیح جشن می‌گیرند.

%name سال نو میلادی 2021

طالع بینی سال 2021

قسمتی از طالع بینی سال 2021

در سال 2021، برخی از علائم زودیاک خوش شانس تر از دیگران خواهند بود. تقریباً همه نشانه ها از یک سال پر از بسیاری از رویدادها ، رویدادی که بر ثبات مالی حاصل از تلاش های زیاد تأکید خواهد کرد لذت می برند. با این حال ، ستاره شناسان ما ادعا می کنند که نباید از یک افراط به سمت دیگر برویم، بنابراین توصیه نمی شود که سود بیشتری را تصور کنید زیرا در این شرایط هیچ نتیجه ای از آن حاصل نمی شود. باید بخاطر داشته باشیم که سال 2021 سال پس انداز نیست و اعتدال مهم است. (بیشتر بخوانید: طالع بینی کامل سال 2021)

 

منبع: بیتوته

[ad_2]

مطلب پیشنهادی

13 رجب ولادت حضرت علی (ع)

[ad_1] اسدالله، مرتضى، اميرالمؤمنين از القاب مشهور امام علی (ع) هستند 13 رجب ولادت حضرت …