دکتر سجاسی از تاثیر چاپ سربرگ و کاتالوگ در برند سازی می گوید | نکات کاربردی در مورد چاپ لیبل و پوستر

4o3juf3984ut8vcyji5jt 300x221 دکتر سجاسی از تاثیر چاپ سربرگ و کاتالوگ در برند سازی می گوید | نکات کاربردی در مورد چاپ لیبل و پوستر

تبلیغات در دنیای امروز به تنهایی می تواند عامل موفقیت یا شکست یک کسب و کار در بازار رقابت باشد. کسب و کار های مختلف از تمامی کانال های تبلیغاتی ممکن بهره گرفته تا بتوانند حتی به میزان کمی سهم خود را از بازار بالا ببرند.

یکی از روش های تبلیغاتی که هزینه مقرون به صرفه ای دارد و تاثیرگذاری بالای خود را در طی سالیان ثابت کرده، چاپ اقلام تبلیغاتی مانند چاپ کاتالوگ، چاپ سربرگ و چاپ لیبل می باشد که به کسب و کارها در پیشبرد خدمات و محصولات شان کمک می کند.

با چاپ سربرگ اعتبار و پرستیژ برند خود را بالا ببرید!

طی نشست خبری که ماه گذشته و با حضور مدیران شرکت های بزرگ تبلیغاتی برگزار شد، توانستیم نکاتی کاربردی در زمینه تبلیغات یاد بگیریم. در خلال این نشست، دکتر سید امیر سجاسی مدیر عامل مجموعه چاپ پرنیان، تجربیات 15 ساله خود در خصوص چاپ کاتالوگ و چاپ سربرگ را با حضار به اشتراک گذاشت.

سجاسی در ابتدا از این گفت که کسب و کارهای بسیاری برای چاپ ست اداری که یکی از اجزای آن چاپ سربرگ است به مجموعه چاپ پرنیان نوین مراجعه کرده اند. سجاسی باور دارد که چاپ سربرگ تاثیر بالایی در برندسازی حرفه ای و موثر دارد. در ادامه گزیده ای از سخنان وی در مورد چاپ سربرگ را با هم می خوانیم:

” چاپ سربرگ یکی از خدماتی است که دفاتر چاپ و تبلیغاتی بسیاری امروزه آن را ارائه می دهند. با این حال اگر قصد دارید نتیجه بهایی که پرداخته اید به کسب و کارتان برگردد باید به دفاتری مراجعه کنید که چاپ سربرگ را به طور حرفه ای انجام می دهند. در چاپ سربرگ ( طراحی و چاپ سربرگ ، چاپ سربرگ A4 ) بهتر است از همان ترکیب رنگی استفاده شود که در لوگو کسب و کارها به کار رفته است. تقریبا 95 درصد کسب و کارهایی که خدمات چاپ سربرگ را از مجموعه چاپ پرنیان نوین دریافت کرده اند از انجام آن رضایت داشته و طبق ادعاهایشان ثمربخش بوده است. در چاپ سربرگ اطلاعات کسب و کارها نظیر آدرس و راه های ارتباطی دیگر و همچنین لوگو آن ها مندرج می شود.”

بیشتر بخوانید:  تصاویری شگفت انگیز که در مسابقه جهانی عکاسی از طبیعت برگزیده شدند

معرفی بی عیب و نقص محصولات با چاپ کاتالوگ

پس از بیان نکات مربوط به چاپ سربرگ، نوبت به چاپ کاتالوگ رسید. دکتر سجاسی از اهمیت بالای چاپ کاتالوگ در تبلیغات و معرفی محصولات و خدمات گفت. وی اذعان داشت که کسب و کارها با چاپ کاتالوگ می توانند محصولات خود را به شکلی جمع و جور و با به کارگیری تصاویر مناسب تبلیغ کنند. سجاسی باور دارد که تبلیغاتی که از طریق جنبه های بصری انجام شود، تاثیر به مراتب بالاتری از تبلیغات تشکیل شده صرفا از نوشته دارد.

در ادامه وی بیان کرد که در چاپ کاتالوگ ( چاپ کاتالوگ افست ، چاپ کاتالوگ دیجیتال ، قیمت چاپ کاتالوگ ) کاغذ به کار رفته و ابعاد آن همگی توسط مشتری تعیین می شود. با این حال او پیشنهاد کرد تا از چاپ کاتالوگ گلاسه به دلیل درخشانی و وضوح بالاتر تصاویر به کار رفته استفاده شود. از لحاظ ابعاد نیز با این که زیاد به جزئیات پرداخته نشد، اما این طور متوجه شدیم که کاتالوگ نه باید آن قدر بزرگ باشد که از استانداردها خارج شود و نه آن قدر کوچک که موارد مندرج فضای کافی برای به تصویر کشیده شدن نداشته باشند.

eeevgje5iugj4o5ije5oijtoiejm 300x210 دکتر سجاسی از تاثیر چاپ سربرگ و کاتالوگ در برند سازی می گوید | نکات کاربردی در مورد چاپ لیبل و پوستر

چاپ لیبل

در میان سخنان خود، سجاسی گریزی هم به چاپ لیبل و چاپ سربرگ زد. سجاسی از این گفت که چگونه پس از انجام چند صد پروژه چاپی برای کسب و کارهای مختلف به این نتیجه رسیده که صداقت در چاپ لیبل محصولات بهداشتی یکی از مهم ترین فاکتورهاست. چاپ لیبل ( چاپ لیبل پشت چسب دار و طراحی لیبل ) یکی از خدمات چاپی است که در اندازه های مختلفی انجام می شود. طبق گفته های سجاسی، طرح های روی چاپ لیبل باید با محتویات درون محفظه مطابقت داشته و یکی باشد.

بیشتر بخوانید:  چطوری دوربین مداربسته ، دستگاه سانترال و دزدگیر بخریم ؟

اهمیت بالای چاپ پوستر در معارفه محصولات جدید

در انتهای سخرانی خود سجاسی نکاتی را هم در مورد چاپ پوستر به اشتراک گذاشت. طبق سخنان سجاسی، چاپ پوستر ( طراحی و چاپ پوستر ، چاپ پوستر هنری ) مورد تازه ای نیست و مدت زیادی است که توسط دفاتر خدماتی انجام می شود. با این حال سجاسی افزود که تاکنون چندین برند مطرح و شناخته شده از سجاسی در مورد بهترین روش تبلیغات کالای جدید خود پرسیده اند و سجاسی به آن ها چاپ پوستر را پیشنهاد کرده است. طبق گفته های سجاسی چاپ پوستر به دلیل هزینه مقرون به صرفه و گیرایی بالایی که دارد می تواند توجه افراد زیادی را به خود جلب کند. در چاپ پوستر معمولا از طراحی های گرافیکی خلاقانه به انضمام توضیحات متنی مختصر و مفید اسفاده می شود. چاپ پوستر معمولا در ابعاد A3 و A4  انجام می شود.

چاپ کاتالوگ و پوستر در مجموعه چاپ پرنیان

مجموعه چاپ پرنیان ( ارائه کننده خدمات چاپ کاتالوگ ، چاپ سربرگ ، چاپ لیبل و چاپ پوستر ) با بیش از 15 سال سابقه در امر چاپ اقلام تبلیغاتی مانند چاپ جعبه مقوایی، چاپ جعبه لمینتی، چاپ کاتالوگ و اقلام دیگر آماده قبول سفارشات و خدمت رسانی به مشتریان گرامی می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره می توانید به وبسایت چاپ پرنیان مراجعه نمایید.

مطلب پیشنهادی

تفاوت ویتر و سالن کار چیست؟

سالن کار و ویتر دو عضو اساسی در صنعت رستوران‌داری و خدمات غذایی هستند و …