تولید محتوای کودک: نکات، تاکتیک‌ها و روش‌های مفید

glkersoighruft7werfuwehrf4y7r854wy89ryw 300x169 تولید محتوای کودک: نکات، تاکتیک‌ها و روش‌های مفید

برخلاف تصور عامه، کودکان نیز مانند بزرگسالان برای خرید خود حق انتخاب دارند، حتی اگر به صورت غیر مستقیم باشد. بر اساس گزارشی از YIV کودکان در هنگام خرید اقلامی مانند غذا، لباس، اسباب بازی و سایر موارد تاثیرات خود را می‌گذارند. بنابراین اهمیت بالای کودکان در هنگام خرید با توجه به آماری که ذکر کردیم نشان می‌دهد که نباید از این گروه موثر در تولید محتوا غفلت کنیم.

با وجود سابقه بلند مدت تبلیغات، تولید محتوای کودک با ورود تلوزیون آغاز شد. تلویزیون این امکان را برای تولید کننده فراهم می‌کرد تا به صورت مستقیم برای کودکان تولید محتوا انجام دهد. با ورود اینترنت و دسترسی همگانی آن، تولید محتوا برای کودکان آسان ‌تر نیز شد. وبسایت‌ها و صفحات مخصوص برای کودکان در فضای مجازی باعث افزایش دسترسی رسانه ‌ها به کودکان و در نتیجه منجر به رشد بازاریابی کودکان در این چند دهه اخیر شده است. ما در این مقاله از اهمیت تولید محتوا در حوزه کودکان تا روش‌ هایی برای تولید محتوا در این حوزه صحبت خواهیم کرد.

eglvkjithoiet4gioerhgvuiecrhgiorjghio53hg3i5u5hg35ijg3okfj 300x169 تولید محتوای کودک: نکات، تاکتیک‌ها و روش‌های مفید

چرا باید به کودکان و نوجوانان در تولید محتوا توجه کرد؟

کودکان و نوجوانان با توجه به میزان هزینه‌ای که در خرید اقلامی مثل غذا، نوشیدنی، تنقلات، وسایل الکتریکی، اسباب‌بازی و لباس انجام می‌دهند، چه به صورت مستقیم و چه به صورت غیرمستقیم، هدف تبلیغات قرار می‌گیرند. تحقیقات نشان می‌دهد که کودکان از سن 8 سالگی بیشتر تصمیمات خریدشان را خودشان می‌گیرند. در صورتی که نوجوانی در خانه دارید مقاله کسب و کار نوجوانان را از دست ندهید.

کارشناسان خاطر نشان می‌کنند “کودکان 12 سال و زیر 12 سال در مجموع بیش از 11 میلیار دلار پول خود را صرف خرید می‌کنند و درمجموع 165 میلیون دلار بر تصمیمات خانواده در خرید وسایل خانه، لباس، غذا و اقلام دیگر تاثیر می‌گذارند.” تغییرات اجتماعی مانند رواج تک فرزندی یا داشتن فرزند در سال های میانسالی باعث شده است تا خانواده‌ها بتوانند مقدار پول بیشتری را در اختیار فرزندان خود قرار دهند. همین عامل نشان دهنده قدرت خرید بالای کودکان و نوجوانان است که تولید کنندگان محتوا نباید آن را نادیده بگیرند.

بیشتر بخوانید:  راه‌ حل ‌های افزایش فروش با سئو سایت

یکی از عوامل دیگر در اهمیت تولید محتوا کودکان این است که آن ها مصرف کنندگان آینده خواهند بود. کودکان راحت‌تر از بزرگسالان برای خرید متقاعد می‌شوند و اگر بازاریابان به این امر توجه کنند می‌توانند عادت‌های مصرف کننده را در سنین پایین مطابق با محصولات خودشان ایجاد کنند؛ به این ترتیب شما یک مشتری وفادار از سنین کودکی تا بزرگسالی خواهید داشت.

از مواردی که کودکان بیشترین تاثیر را بروی خرید دارند به این قرار است:

  • انتخاب صبحانه (97 درصد)
  • انتخاب ناهار (95 درصد)
  • انتخاب رستوران (98 درصد)
  • خرید لباس (95 درصد)
  • خرید تبلت و تلفن ‌همراه (60 درصد)
  • انتخاب تفریحات و سرگرمی خانواده (98 درصد)
  • انتخاب سفرهای خانوادگی (94 درصد)

تولید محتوای کودکان

امروزه تبلیغات آنلاین و تولید محتوا در حوزه کودکان در رسانه‌ های متعددی مانند شبکه‌های تلوزیونی تا بازی‌های آنلاین انجام می‌شود. با توجه به میزان وقت زیادی که کودکان در بازی‌ها و برنامه‌های سرگرمی صرف می‌کنند احتمال اینکه تولید محتوای شما توسط کودکان دیده شود بسیار بالا خواهد بود.

قبل از تولید محتوا در حوزه‌ کودکان، برای شناختن مخاطب هدف خود از روانشناسی کودک کمک بگیرید. روانشناسی کودک اطلاعات ارزشمندی در مورد رفتارها، خواسته‌ها و رشد جسمی کودکان به شما ارائه می‌دهد که با استفاده از آن می‌توانید تولید محتوای بهتری انجام دهید. به شما پیشنهاد می‌دهیم در صورت امکان در مدارس حضور پیدا کنید و تولید محتوای خود را در آنجا پ انجام دهید. شما می‌توانید اسپانسر محتوای آموزشی در مدارس شوید، تغذیه کودکان در مدارس را با استفاده از محصولات خودتان بر عهده بگیرید، مسابقات و برنامه‌های سرگرمی برگزار کنید و از برنامه‌های مدرسه و اردوهای مدرسه‌ای حمایت مالی انجام دهید.

بیشتر بخوانید:  (تصاویر) کافه حیوانات وحشی

iihihugytdthojuiugytdfyoholpkopkojihuiuopp 300x159 تولید محتوای کودک: نکات، تاکتیک‌ها و روش‌های مفید

کودکان و اینترنت

اینترنت را جدی بگیرید. دسترسی کودکان به اینترنت به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی با آن ها ارتباط برقرار کنید. برای تولید محتوا در زمینه‌ ی کودکان به این نکات توجه کنید: مانند یک کودک فکر کنید، محتوای تولید شده خود را تا حد امکان ساده سازی کنید، از تصاویر و رنگ‌های جذاب استفاده کنید، مسیر دسترسی به سایت و صفحات مجازی خود را ساده کنید و درنهایت برای تولید یک محتوای خوب خلاق باشید.

بنابراین با توجه به مطالب ذکر شده در این مقاله اگر در حوزه کودکان فعالیت می‌کنید از تولید محتوای مخصوص به آن ها غلفت نکنید. تولید محتوایی جذاب و مناسب برای کودکان می‌تواند به رشد کسب ‌و کار شما و در نهایت افزایش فروش شما کمک کند.

مطلب پیشنهادی

تفاوت ویتر و سالن کار چیست؟

سالن کار و ویتر دو عضو اساسی در صنعت رستوران‌داری و خدمات غذایی هستند و …